Harder and harder to breathe

Jeg er  lei av å gå rundt med pusteproblemer! Helt siden forkjølelsen strammet grepet om kroppen min i forrige uke har lungene mine hatt store funksjonelle problemer og det er ikke så greit. En 20-åring som blir sliten av å gå fra butikken som, bokstavelig talt, er rett over gata, det høres ikke akkurat bra ut. Må vel bare ta tida og medisiner til hjelp, sukk…

(Det har såklart vært mulig å slite med noe verre, så jeg er jo forsåvidt takknemlig for at det “bare” er astma)

I dag har jeg min første forelesning i Språk og samfunn, et fag som høres superkjedelig ut. Men det skal jeg klare! Når jeg samtidig gleder meg til a) i morgen (men dere får ikke vite hvorfor ennå!) og b) bursdagsfeiring på lørdag, så kommer dagen til å gå fort-fort-fort! SMIL:

Har du noe du gleder deg til? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg