It’s my birthday!

Hurra for meg!


(whi)

I dag er jeg blitt 21 år gammel, tenk det! Livet mitt kommer vel ikke til å forandre seg drastisk nå som jeg er blitt 21, men jeg kan vel drikke i USA, så det er jo… Flott? Har ikke fått noen gaver ennå, bortsett fra a) en bestemmelse om at jeg og mannedyret skal en tur til London i nærmeste fremtid (det blir som en bursdagsgave til hverandre) og b) nye ørepropper fra mannedyret. For slikt ønsker jeg meg, he he.


(whi)

På lørdag blir det feiring, med vors her i leiligheten og utgång etterpå. Gledings!
Når er bursdagen din? 🙂 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg