Hvordan style: Bikerjakke

Den sorte bikerjakken har vært min følgesvenn nå i to år, og jeg bruker den nesten hver dag. Den har liksom blitt et av basisplaggene i garderoben min og er for meg klassisk og riktig å bruke uansett årstid.
cute meets cool
Her ser dere hvordan jeg ville stylet bikerjakken – det vil si, jeg har jo stylet den sånn, ha ha! Ikke med identiske plagg så klart, men dere ser jo stilen. Siden det er nagler og generelt hardt uttrykk på jakka, synes jeg et blomstrete skjørt med en enkel topp til myknet opp litt. Skoene var jo helt fantastiske, der de er litt hardcore i sort skinn med nagler samtidig som de er søte ballerinas.
Rock n Pink
Kunne også gått med dette, helt klart! Her er det sorte og rocka myknet opp med rosa og blonder – funker for meg!
Spikes and studs
Vel, jeg kunne ikke dy meg. Rock & roll, baby! Ikke bare har jeg identiske sko, slik jakke (uten nagler) og helt likt armbånd, en slik skjorte kommer snart i postkassa mi! Dette er altså min stil i et nøtteskall.
Hvilket sett likte du best?
4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg