Outfit (20082012)

Photobucket

Bik Bok: Belte og jakke, Gina Tricot: kjole, H&M: ballerinas, eBay: klokke, DIY: armbånd.

Jeg skulle ta disse bildene med én gang jeg kom hjem fra skolen, men så sovnet jeg på sofaen i stedet… Hardt å ha forelesning 08:15! Er fremdeles litt trøtt i trynet, som dere ser, he heee.

Hadde i utgangspunktet på slike strømper som man egentlig skal bruke med strømpeholdere, men siden jeg er så naiv at jeg trodde de kom til å holde seg opp av seg selv, måtte jeg gå og dra dem på meg hele veien til forelesningssalen. Der endte de i veska! Må seriøst gå til innkjøp av slike med silikonkant øverst, antrekk som egentlig er litt kjedelige får en edge med slike detaljer!

Jeg prøver å finne på noe lurt med ledningssituasjonen nederst i høye hjørnet, forresten, men det er ikke så lett når mannedyret drar frem internettkabler på mange meter og legger dem tvers over stua…!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg