Planer for bloggen

Føler det har vært veldig tamt her på bloggen i det siste. Vel, i hele sommer, egentlig. Med flytting og jobbing har det bare blitt oppgulp, og jeg vet at jeg egentlig kan gjøre det mye bedre! Og det tror jeg dere vet, også… (håper i alle fall det?)

Så,

ny høst, nye muligheter!


(whi)

Med litt mer struktur i hverdagen (og en grunn til å kle seg litt finere enn om man skal være hjemme hele dagen…) tror jeg vi skal få til et par forbedringer. Først og fremst skal jeg, for første gang noen gang, ha konkurranse! Dette kommer det mer om senere, men det blir en unik premie. Selv setter jeg nemlig utrolig pris på ting som ingen andre har, og dermed blir dette også det man kan vinne i konkurransen min.Mer info kommer senere, altså! 🙂

Har også fått mer sansen for moteinnlegg, type “hvordan matche” og innlegg om stilige jenter rundt om, så det blir nok en del mer av slikt, samtidig som jeg skal begynne å skrive ordentlig igjen. You know, Ulv i natten-style. I tillegg skal jeg være flinkere til å bruke de kreative innfallene til å faktisk lage ting, så hello, DIY! 

(Siden økonomien nå blir litt strammere, blir det nok litt færre new in-poster, noe som forsåvidt er bra, fordi hyllene mine i klesskapet er fulle fra før.)

Men da har dere fått litt innsikt! Noen som har ris og ros å komme med, kanskje? Rop ut i kommentarfeltet! 🙂

4 kommentarer
    1. Ettersom økonomien strammer seg litt inn så passer det jo perfekt med “do it yourself” innlegg!:D Hvordan gjøre den gamle t-skjorten ny, hvem trenger kjøpe 10 nye plagg når man kan fikse de gamle;)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg