Hurra for mannedyret mitt!

To augustbarn har funnet sammen, og i Dronningens gate 44 er det bursdag i dag – kjæresten min sin, fortenk! Vekket ham med kaffe, kake og gave (klokke) i dag før jeg dro på jobb, og det var visst en veldig fin start på dagen, hi hi. Nå er jeg straks ferdig på jobb, så da tar jeg bussen tillbaks til stan og sååå blir det mer bursdagsfeiring med en liten båttur ut til Munkholmen i finværet. Hvis det holder seg da, det gjorde det ikke i går.

Og sånn så det ut da jeg gikk på veien bort til jobben min i dag (jepp, på landet):

Edit:  Ble ikke noen båttur ut til Munkholmen i dag da det kom en del skyer. Tar det en dag det er steiksol i stedet! (som om dét kommer til å skje…) 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg