With my hair in a bun

Ah… I dag brukte jeg faktisk hele 20 minutter på å sminke meg, men resultatet er egentlig som det pleier å være etter bare fem minutter. TRØTT SA DU. 

Har i mot vanen satt opp håret, jeg har til og med brukt en sånn hårdoughnut! Ikke at jeg egentlig trenger det med tanke på hårmengde, for halvparten av håret mitt blir jo igjen når jeg har pakket inn doughnuten… Pleier å bare vikle det rundt originalbun-en, men det er kanskje en bedre (og finere) måte å gjøre det på?

Åh… Nå skulle jeg jo ikke blogge, jeg skulle jo bare gå til bussen med én gang… Åh… Jaja. Ha en fin en! 🙂

3 kommentarer
    1. Du var kjempepent sminket, søta! Håper dagen din var fin 🙂
      //så gøyy!! jeg skal også studere fransk til høsten, hehe, nok et kurs. det er et vakkert språk!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg