Saturday is shopping day

Åh, jeg er så slapp til å oppdatere! Tror det er meg det går mest utover med hensyn til at jeg føler jeg  blogge, men pytt-pytt.

Som dere ser i overskriften har jeg altså shoppet i dag. Og i går, he he. Ble mest småtterier på Søstrene Grene og noen kupp på gjenbruksbutikken i Sommerveita (som jeg ikke har oppdaget før nå). Kjøpte nemlig noen putetrekk da Kremmerhuset hadde halv pris av salgspris for en tid tilbake, men har ennå ikke skaffet meg noe å fylle disse trekkene med. Til i dag, da jeg på denne gjenbruksbutikken fant puter til 15 kr stykket! Win! Har akkurat hengt dem opp til tørk etter en runde i vaskemaskinen, så nå blir det straks nye puter i sofaen.

Når jeg med iver i fingrene trykker på tastene i tastaturet og skriver slike ting, lurer jeg på hva som skjedde med hu der Julie som haaatet interiørbutikker. Long gone! 🙂

Kjøpte et klesplagg faktisk, fant et kjempefint skjørt til – wait for it – TI KRONER på H&M. Dét er kupp, det! Herr Speilrefleks gikk imidlertidig tom for strøm, så jeg har ikke noen bilder å vise frem ennå, men det kommer. I kveld er det jo som kjent lørdag og jeg tenkte jeg skulle diske opp med ordentlig god middag: Kyllingfilet med fløtegratinerte poteter og rødvinssaus. Er vel ikke det verste å komme hjem til, det? 🙂

Hva skal dere i kveld?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg