08/08

Nok en dag i Barteby med nok en sen frokost. Sola titter frem etter å ha vært sjenert fra morgenen frem, og jeg lener meg ut mot glassruten i vinduet for å kjenne varmen på kinnene. Kinnene som har pyntet seg litt ekstra i dag, med et lett lag solpudder med en anelse skimrende partikler i. Eplekinnene glitrer i sollyset.

På med sko. Fine Jeffrey Campbell-sko med masse studs på. Sko som får folk til å snu seg etter meg, både jenter og gutter. Og gamle damer. De tror sikkert jeg driver med sadomasochisme.

Nei, nå forsvant hun igjen. Må vel ha på meg jakke, likevel… Hva skal du i dag? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg