Fin stil #7

Ukens stilikon ble en av mine bloggfavoritter, nemlig

Angelica Blick!

En superfin svensk blondine som har de mest utrolige outfits, alt fra hverdagschill til Hollywood red carpet glam. Sukk! Det aller beste (og dette har jeg nevnt før) er at hun kjøper klær på “vanlige” butikker, altså H&M, Gina Tricot og Bik Bok, i motsetning til mange andre toppbloggere som nesten utelukkende bruker merkeklær til mange tusenlapper (hippie som jeg er, synes jeg ikke noe om merkepress).

Men ja, Angelica; hun er virkelig et Blickfang, som Lydia nylig skrev. Planen min med disse stilinnleggene var jo egentlig å ha utgangspunkt i kun ett bilde, men siden jeg kun velger personer jeg forguder, klarer jeg ikke å ha mindre enn i alle fall tre bilder! Stakkar meg…


(nyheter24.se/modette/angelicablick)

Som dere ser er Angelica flink til å blande stilarter og samtidig beholde seg selv i alt sammen. Jeg valgte såklart de bildene jeg synes er finest, det vil si med plagg jeg godt kunne brukt og dermed blir ikke mangfoldet til Blick rettmessig vist frem her. Anbefaler bloggen hennes på det sterkeste!

Men dere, nå trenger jeg virkelig tips til hvem jeg skal ta for meg neste gang!
Noen dere har veldig lyst til å se? 🙂

5 kommentarer

Siste innlegg