Angstanfall og oppvask

Selv om det er tirsdag i dag, har jeg mandagsfølelse. Dette kan vel begrunnes med den helsløve dagen jeg hadde i går, men det er jo tross alt ferie ennå (-ish)! Denne dagen blir tross alt fylt opp med gjøremål for å gjøre opp for gårdagen, har allerede satt på en vaskemaskin med klær, lagt sammen klær som hang opp til tørk og ryddet på soverommet. Hamster dance! 

Var også superoptimistisk og tok på meg skjørt i dag, men tror det blir klesskift før jeg skal ut – sol betyr ikke nødvendigvis 20 grader og bare legger-vær (i alle fall ikke når man bor i Trondheim…). Fryser litt her jeg sitter, brr! Ikke lett å være sommerbarn i Trøndelag, sukk… (I dag er det tre uker til bursdagen min, forresten! SMIL!)

Angstanfallet nevnt i overskriften var ikke så alvorlig som det hørtes ut, men et øyeblikk trodde jeg at jeg ved en feil hadde fucket opp dette skoleåret ved å ikke svare ja til studieplass. Jeg skulle nemlig logge meg inn og betale semesteravgift (ellers får man ikke stipend!), og da får jeg beskjed om at jeg ikke har studierett i høst. Hva pokker, tenkte jeg, og begynte å gå inn på Samordna Opptak og e-mailen min for å finne bevis på at jeg faktisk hadde takket ja og dermed har skoleplass. Og for den som lurer, ja, jeg er trygg. Det er bare det at det kan ta opp til to uker fra svarfristen gikk ut (26. juli) til retningen man har kommet inn på blir registrert på Studentweb. Det vil siii at det kan hende jeg ikke får til å betale semesteravgift før… I morgen!? Å neeei, tenk hvis det er noe feil :-(((

Tumblr_m84j6z3gon1qh794no1_500_large
Bra beskrivelse på dagen min så langt… (whi)

Åh. Nå fikk jeg helt angst – IGJEN! I morgen er det to uker siden fristen gikk ut, hva er sjansen for at det blir i orden til da? Og så må jeg begynne å mase og bleh. Åh… Nå ble jeg sliten. Hater når ting ikke fungerer som de skal!

Her ser dere forresten hva som skjer når jeg blogger mens jeg finner ut av ting: RANT! Dette gir forresten et klarere bilde på hvordan jeg egentlig er; tilfeldig, sliter med munndiaré (noen ganger), forventer det verste (ALLTID). Little Miss Sunshine, where you at?

Vet du hva, jeg skal vente til i morgen og sjekke igjen da. Er det ikke i orden, vel, da må jeg bare få det fikset. I dag skal jeg være flink og gjøre det jeg har planlagt og for en gangs skyld ikke forvente det verste. Temaskifte: Noen av dere faste lurer kanskje på når jeg skal vise frem leiligheten siden vi har bodd her i over en måned, allerede! (Hei, som tiden går!) Svaret er snart, jeg må bare få unna de tingene vi ikke skal ha her (kommode og klesstativ) som tar ganske mye plass. Kan jo ikke vise frem før det ser helt perfekt ut! 🙂

Her er forresten all oppvasken jeg skal ta i dag:

Pluss pluss pluss… Ok, det er ikke mye, men når man ikke har så mye kjøkkenplass blir det en del for mye. Frem med Zalo og oppvaskbørste! Og så skal jeg finne på noe triveligere (shopping, hi hi, fikk lønn i dag!). Hva skal dere i dag? 🙂

Kl. 13:00:
Nå begynte det å høøøljregne, så jeg kryper opp i sofaen med Dexter på skjermen i stedet. Shoppe kan man gjøre en annen dag! (Og ja, jeg har tatt aaaall oppvasken!) 

2 kommentarer
    1. Vasker og klær nå.. Også blir det jobb og å sende gjeldsbrevet 😀 jippi, føler penger kommer min vei, muligens fordi lønning kommer på fredag 😀 ordner seg nok med ditt og, gjør alltid det for snille piker 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg