Sunny day

Verdens beste overskrift! Neida, men denne sommeren har hatt så få soldager at når det først kommer en, fortjener det å bli nevnt.

Siden både jeg og mannedyret har hatt fri, har vi ikke gjort en døyt hele dagen. Sov ikke så alt for lenge, men satt derimot noen timer foran hver vår PC-skjerm, HE HE. Spiste “frokost” ca. kl 15(!), så gikk vi oss en tur til Høyskoleparken og vekslet mellom å kaste frisbee og sitte i sola. Kos! Vi klemte til og med inn en utepils (cider for min del) på Brukbar. Herlig å sitte i sola og chille. 🙂

Og ellers… Skjer det ingenting. I morgen har jeg ikke peeeiling på hva jeg skal finne på, mannedyret skal på jobb fra 9 til 16 så jeg blir mutters alene. FOREVER ALONE! Neida. Joda, litt.

Cookie-monster-waiting_large
(whi)

Neida, alltids noe å gjøre! Har et par småærender rundt om (bl.a. på Søstrene Grene – IGJEN!), det er klær som skal vaskes og ting som må ryddes bort. Har jo også flere små DIY-prosjekter liggende i tillegg til Dexter-episoder å se, så tror egentlig morgendagen blir en fin dag, jeg! Godt å være litt alene også, selv om det kan bli litt langsommelig enkelte dager (begynner snart på skolen igjen, så må vel strengt tatt bare nyte fridagene jeg har!).

Hva gjør du på en helt vanlig fridag? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg