Sommerbarn med blomster i håret

Da det begynte å skye over gikk jeg hjem igjen for å planlegge middag. Skal prøve meg på spaghetti carbonara fra bunnen av ikveld – ikke at det er så komplisert en rett, men jeg må være litt kreativ siden jeg er allergisk mot egg og det tradisjonelt skal være tre egg i carbonara. SÅ, dette kan bli spennende, he he!


Jeg er forresten heeelt forelsket i blomsterkransen min, går med den hver dag 🙂

Fikk forresten skille på ryggen i dag, noe jeg ikke er så fornøyd med. Tidligere har jeg tatt av meg bikinitoppen når jeg har solt ryggen og baksiden av beina, men da jeg lå midt på Marinen alene følte jeg ikke akkurat for å ligge i bare trusa. Slik gikk det da:

Av en eller annen grunn synes det ikke såå godt på bilde (hadde jevn farge over hele ryggen før). MEN MEN, det kommer vel bort etter hvert! Noe annet som ikke synes er skille etter stroppene på bikinitoppen som jeg hadde hengende. Hurra for det…

Hva gjør du i ettermiddag? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg