Ukas babe #26


(whi)

Jeg skal ikke komme og si at jeg digger musikken hennes (altså, jeg hører på den), men det var ikke før her forleden at jeg så hvordan dama ser ut: AHMAGAHD, hun er jo supersnygg jo! Lett ukas babe, for å si det sånn! Også kan du jo sjekke ut de (hittil) eneste låtene hennes på Spotify:

Rita Ora – R.I.P. featuring Tinie Tempah
DJ Fresh – Hot Right Now feat. Rita Ora

Nå er jeg akkurat hjemme fra nok et besøk på Søstrene Grene. Elsker den butikken! Apropos butikker, tror jeg lager et innlegg om favorittbutikker, både “in real life” og de på nett. Æ’kke det gøy, ‘a?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg