Inspirational Friday: Flower in disguise

I dag er det, som dere kanskje har skjønt utifra overskriften, blomster som er inspirasjonskilde. 

(whi)

Fredag, fredag, fredag – herlige fridag! Jepp, jeg fikk fri i dag fordi det er så lite gjester på overnattingsstedet der jeg jobber, og det skal jeg nyte til det fulle! Startet med et herlig bad med mine nye Lush-produkter, etterfulgt av ristet brød med baconpostei og et stooort glass melk. NAM! Etter å ha tatt solarium (♥) og vært på butikken for å kjøpe kjøttdeig (19,- for 400 g hver fredag på Bunnpris!), tok jeg turen ned til Marinen og leste og solte meg i den ordentlige sola – for ja, den tittet frem igjen! Man får jo helt sjokk når man innser at man kan gå i shorts UTEN strømpebukse under…

Etter hvert skal jeg finne veien hjem til foreldrene mine for å være der til søndag – mannedyret skal jobbe så mye så han bestemte seg for å bo hjemme hos opphavet i helga han også, og da gidder ikke jeg sitte i leiligheten og sture! Planen er å bare slappe av litt i kveld, så skal jeg være med storesøsteren min på en minifestival kalt Åsafestivalen på lørdag før jeg drar tilbake til byen på søndag (vi skal nemlig se The Dark Knight Rises på kino!). Tjohei! Hva skal du i helga? 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg