Inspirational Friday: Ink me up

Denne ukas inspotema ble tættiser, og det er nok fordi 

jeg skal ta min første tatovering i dag! Ü

Ja, tenk det! Bestilte time for en stund siden, og i dag klokken 15 skjer det! Er litt smånervøs, men tatt i betraktning at jeg har ganske så høy smerteterskel (or so I’ve been told) så kommer det vel til å gå bra. Motiv og plassering er hemmelig til jeg har bilde å vise frem, så dere får vente i spenning! 🙂

Kjør inspo: 


(whi)

IH, JEG GLEDER MEG! 😀 Rett etter timen hos Izzy @ Lowlife Tattoo (google it), drar jeg og mannedyret på dobbelt bursdagsselskap til svoger + niese. KAKE! ♥ Hadde planlagt å vise frem et annet eBay-kjøp som kom i postkassa mi her en dag, men vi får se hvordan det blir med tid: Før alt det morsomme skal jeg nemlig på jobb… Skulle gjerne tilbrakt et par timer til under dyna, for å si det sånn! 

Har du noen tatoveringer? 🙂

4 kommentarer
    1. OH, spennende!!:D Jeg overlevde det, så da greier iallefall du det! BAGASSGIRL! Lykke til, det der går så flott! Meldeplikt på bloggen med bilde etterpå!
      Selv har jeg tekst på armen. Men planlegger flere nå etter dietten og konkuranse. Er litt dumt å ta tatoveringer mens man går så mye opp og ned i vekt 🙂
      Kan du forresten skrive et innlegg om hvordan man styler strikkagensere kanskje?=) Jeg har kjøpt meg en lett hvit strikka genser og en litt tyngre burgunderrød strikkagenser som jeg skulle ha fått brukt!:D

    2. Gleder meg til å se! 😀 Jeg har jo to selv, en på ryggen som ikke gjorde vondt i det hele tatt, og en på ankelen som gjorde drittvondt 🙂 Kommer veldig an på hvor man tar! Lykke til 😀

    3. Silje Grytbakk: Det gikk sååå bra atte, veldig positivt overrasket!
      I’ll check into it, spørs om det kommer i løpet av de første par dagene 🙂 Liker at du spør etter slikt, føler jeg gjør noe riktig!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg