Orden i klesskapet, takk!

I leiligheten deler jeg og mannedyret klesskap. Det er ikke det at det ikke er plass, jeg mener, han bruker like mange hyller som meg (bortsett fra at jeg har ekstra sokkeskuffe, mens han har undertøy og sokker sammen – men hei, jeg har BH-er, dvs. krav til mer plass), men det blir ikke så mye oversikt i f.eks. hylla der jeg har topper.

Du synes kanskje det ser rotete ut i hyllene over og under den tomme. VEL, det var verre i toppehylla før jeg dro ut alt sammen! For jeg har en del topper, og når det er fire stabler der to er gjemt bak de to andre er det umulig å finne det man skal ha uten å lage et massivt kaos i “systemet”. Derfor har jeg nå brukt de samme to-tre toppene en stund, de har nemlig befunnet seg fremst i skapet, he he. Og bak… Vel, det gikk ikke an å finne noe.

MEN nå er det slutt på det – jeg fikk nemlig en brilliant idé! Jeg tok:

Pappeska som H&M-varene mine kom i (jada, jeg skal vise frem) og pakket den inn i gullgavepapir! Og så var det bare å sortere og legge sammen:

En del å ta av…

Ta-da!

Og så måtte jo Dymo-bestis frem og fikse litt:

“A girl can never have too many tops” og “… or t-shirts”. Knis, so true!

Og det er forresten ikke rot bak eskene – det er gensre jeg ikke bruker så ofte som er fint lagt sammen og stablet. Og når jeg trenger dem er det bare å ta ut eskene og voílà – full oversikt. Ja, jeg synes det var et lurt påfunn, og så ble det litt stilig inni der. 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg