16.07.2012

En helt vanlig mandag, så jeg kommer ikke på noen bra overskrift. (kjedelig.com)

Da er sommerferien min herved over, for nå skal jeg visst jobbe frem til jeg starter på skolen igjen. I tre uker fremover skal jeg være vikarierende bestyrer på bed ‘n’ breakfast-en jeg jobber deltid på til vanlig, og så skal jeg hjelpe til litt ekstra i et par uker etter vikar-perioden. DET BLIR PENGER AV SLIKT, spesielt siden jeg nok er en av de best betalte ekstrahjelpene i området, he he he!

Nå har jeg en liten pause fra å re senger, så skal jeg vaske og styre og stelle litt frem til jeg skal hoppe på bussen og dra hjem. Og da er planen som følger:


This is me what I get home from classes.

og se True Blood. Og det blir fint. (whi)

Men ja, jobbe videre, he he. OG DERE, H&M-PAKKEN KOMMER I MORGEN!

HURRA Ü

Har dere sommerjobb? 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg