The spell was cast

SOUNDTRACK: Etta James – At Last

Åh, nå er jeg sliten! Ikke at jeg har gjort så iiinnmari mye, men har i alle fall vært på apoteket og hentet ut mer astmamedisin (wopee) etterfulgt av småinnkjøp her og der (av null interesse for dere, I assure you) og en tur på Rema 1000. Hur-ra. Så har vi ryddet det som går an å rydde i leiligheten, og i tillegg har jeg tatt oppvasken OG vasket gulv med verdens mest mongolide vaskestav. Nok en ting å tilføye handlelista…

Har plassert meg på sofaen nå, klar for min ukentlige dose av både Pretty Little Liars og True Blood. Pepsien står og bobler i glasset på bordet og jeg får slappe av litt uten å tenke på alt som skulle vært gjort. Som prikken over i-en skal mannedyret lage middag til oss i kveld, så føler meg nesten litt bortskjemt, haha!

Må forresten takke dere for at dere har stukket innom de siste par ukene selv om det har vært labert med innsats fra meg. It warms my heart! 

Image and video hosting by TinyPic

Håper dere får en fin torsdagskveld! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg