Pinterest

Ok, jeg er sent ute, men hei hei hallååå: Lille Mille sendte meg link på Facebook og sa jeg måtte joine Pinterest, hun var allerede hekta. Min respons: “Tja, kan jo sjekke det ut…” Og nå, vel, nå er jeg hekta selv. 

Dette er litt som weheartit, og dere vet jo hvor godt jeg liker whi! Gå inn og lag en konto da vel, innmari enkelt, og så kan dere jo sjekke ut min profil samtidig, knis. 


Sitter og spiser havregrynene mine nå, og så tar jeg turen til jobb. Sov nesten ingenting i natt av ukjente grunner, så dette kan bli en interessant dag, ha ha. Sånn går det når man følger mannedyrets døgnrytme (han er halvt ugle mth. leggetider) og man er morgenfugl selv. JA JA. Håper dere får en flott fredag, og husk:

SNART HELG! Ü

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg