Oppdagelse: Newlook.com

1. Ruby’s Closet: Union Jack T-shirt. 2. Apricot: Feather Print Vest. 3. Pineapple: Cross Body Bag.
4. Timex: 80 Watch. 5. Aztec Crop T-shirt. 6. Aztec Studded Phone Necklace.

Akkurat hva jeg trengte nå, en ny og billig nettbutikk med superkule ting…

Og sånn eller er jeg i gang med nok en dag på jobb, blir vel her i noen timer frem til jeg skal hjem, mekke middag og få besøk av verdens beste Vildemilie! It’s gonna be awsm – har ikke sett henne siden juni, og det er faktisk snart 3 uker siden! Tenkte vi kunne ta oss en runde på Kremmerhuset (der de har salg med halv pris av salgspris!!!) og Søstrene Grene, jeg eeelsker jo smånips! Og så trenger jeg litt småtterier til kjøkkenet, i tillegg til dusjforhengskroker så jeg får hengt opp forhenget jeg fikk fra hm.com for et par dager siden. 

Ok, gotta go, ha en flott dag ‘a, dere! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg