Innflytting pågår, vennligst vent

Nå må jeg ta en pause i blogglivet igjen, for nå er pakkinga nesten ferdiggjort og i morgen får jeg nøklene til leiligheten! 😀 FINALLY!

Nå har vi pakket og vasket og holdt på i soon-to-be x-leiligheten til mannedyret i hele dag, så satser vi på å få inn alle tingene hans i nyleiligheten i løpet av ettermiddagen/kvelden imorgen. Så kommer forhåpentligvis senga mi inn asap, pluss alle klærne og skoene mine, og så bor vi der.- på ordentlig!

Håper dere får noen fine dager fremover, så snakkes vi når jeg har byttet adresse! 🙂

Dere kan forresten følge meg på Instagram (brukernavnet mitt er julietastic), oppdaterer daglig 🙂

4 kommentarer
    1. Spennende med flyttings!!
      Sv: Yes, I’m back! En gang blogger – alltid blogger (bare litt opp-og-ned i bloggemotivasjonen i blant). Jeg tenkte faktisk å bestille noe fra ebay også – polaroidkamera :)) Elsk på pakker!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg