Fin stil #3

Denne gangen ble det en favoritt hos meg, nemlig Lauren Conrad. Skulle ønske det var hun som drev og designet for Bik Bok hele tiden, da hadde jeg kanskje kjøpt noe fra de der gjestekolleksjonene deres (Whitney Port-greiene er skuffende, gang på gang)! Men ja, Conrad. I likhet med forrige utgaves Palermo er stilen ganske enkel uten for mye accessories, men det jeg synes Lauren klarer i større grad enn Olivia Palermo er at det ser så effortless ut, samtidig som det er enkelt OG spennende – en kombinasjon ikke mange greier å håndtere. Hvis jeg skal trekke flere tråder mot forrige ukes stiljente, synes jeg Lauren virker yngre i stilen og a tad more feminine, noe som kanskje får stilen til å virke mer attraktiv i mine øyne. Palermo, i likhet med Whitney Port-kolleksjonene hos Bik Bok, er litt for (godt) voksen dame for min smak.

Det ble ikke bare et bilde denne gangen, for å si det sånn:


Åh du vakre, vene! (whi)

Hos Lauren Conrad er det heller ikke bare klærne som jeg er imponert over: Det er håret, både med hensyn til frisyrer og farge (det ser så himla naturlig ut) og så klart sminken. I likhet med klærne er det enkelt men samtidig utrolig pent – jeg er veldig enig i “less is more” og det virker det som Lauren også er. You go, girl!

Tumblr_m2ymqu1tns1ruyfy5o1_500_large

Og neeei, jeg er ikke død. Nå er PC og kamera kommet i hus (/leilighet), så nå blir det (forhåpentligvis) ordentlig blogging igjen! Må si jeg har savnet det å faktisk skrive noe der og da, i stedet for å ha det supertravelt/være død etter å bære tusen flytteesker og bare poste et new in som er forhåndsskrevet og egentlig veldig kjedelig… Så, vi “sees” snart da, dere! 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg