Stygg stil #1

Jepp, skal man finne jenter med fin stil, må man gjennom noen bilder av de som.. Vel, de som ikke har en profesjonell stylist eller som er farge-/mønsterblinde eller bare ikke er så flinke med klær. Heh.

Førstemann ut er Alexandra Joner på den der Bubbleroom-sommerfesten som det har vært så mye mas om. Hoj, tenkte jeg og ble bare sittende og se. På heldekkende leopardmønster og snøring. Det er østeuropeisk prostituert slash hun der dama til Bundy i TV-serien med samme navn – bare VERRE. Det er litt som å se Nicki Minaj. Jeg beklager virkelig sammenligningen, men samtidig beklager jeg dette antrekket. Samtidig som det er gøy. Hehehe.


(Tjuvlånt fra Dagens Outift)

Så jo ansiktet og ørepynten først og bare “heyhey, nice one” og så kom skuldrene. Ok, leopard i små mengder er kult det, kanskje hun har på svart highwaisted shorts eller et skjørt til? Og så bare fortsatte det i noe som virket i det uendelige, og så kom de forferdelige snøre-greiene og så prøvde hun å hente seg inn med nøytrale, svarte Jeffrey Campbells. Det funket ikke. Nå skal det nevnes at hun opptrådte og at dette er et sceneantrekk, men… Det er fremdeles mindre pent.

Hvem er jeg som sitter og kristiserer hva andre har på seg, tenker du kanskje, men jeg er i alle fall ikke blind. (Men det er dessverre ikke Alexandra Joner, heller…)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg