Lettjente penger!

Møte opp på universitetet. Si hei. Bli instruert. Les opp en del setninger + snakke fritt i 2 minutter. Få gavekort på 300 kr.  Ferdig på 30 minutter!

Åh, vi skal få det gøy sammen, vi! 😀

Skal holde øynene åpne for flere slike forsøk og eksperiment, for å si det sånn! Lønner seeeeg.
Hva har du gjort i dag? 

EDIT: Haha, glemte helt å si hva jeg egentlig var med på… Jeg meldte meg for en stund siden på noe som heter Taledatabaseprosjektet, hvor de driver og kartlegger – wait for it – tale. Siden jeg var superrask og meldte meg på fikk jeg være med, selv om jeg er trønder (det var visst en del pågang). Det gikk ut på at jeg fikk en hel masse setninger som skulle leses opp, før jeg snakket i 2 minutter om hva jeg ville (jeg valgte såklart det at jeg skulle flytte ut, he heee). Og så fikk jeg gavekort på 300 kr som jeg kan bruke hvor jeg vil i Midtbyen. WIN!

2 kommentarer
    1. Silje Grytbakk: Jeg meldte meg for en stund siden på noe som heter Taledatabaseprosjektet, hvor de driver og kartlegger tale og dialekter. Det gikk ut på at jeg fikk en masse setninger som skulle leses opp, før jeg snakket i 2 minutter om hva jeg ville (jeg valgte såklart det at jeg skulle flytte ut, he heee). Gøy og innbringende 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg