New in: Pink + lace = love

Finfinfin. Egentlig 99 kr, men fikk 30% avslag. Fra Bik Bok.

Nå er jeg hjemme fra hyttetur med familien, som jeg nå husker jeg ikke fortalte at jeg skulle på men whatever. Ikke sååå fint vær som jeg håpet på (tok jo med sololje og tan lotion, dumme meg), men overlevde. Fisket litt, spiste alt for mye og sov litt – tre netter med lite søvn = trøtt, sur Julie, og det vil vi jo ikke ha noe av! Nå sitter jeg og lurer på hvordan i all verden jeg skal få hentet hylla jeg fant på finn.no i morgen, men den tid den sorg. Får vel bare blafre litt med øyenvippene til pappa og så ordner det seg vel. Og når hylla er hentet, har vi faktisk alt av møbler (pluss litt til), så da kan jeg sette utover alt småstashet mitt 🙂

Åh, herregud, det må jeg fortelle dere. La inn klærne til mannedyret pluss underdelene mine (bukser, skjørt, shorts) i skapene våre for et par dager siden og fant ut at en hylle til underdeler og en hylle til overdeler burde holde til oss begge. Og så pakket jeg ned resten av klærne mine i dag… Jeg tror ikke det holder med én hylle til alt, for å si det sånn! Her snakker vi en fullstappet blå IKEA-plastpose, to fulle vesker på størrelse med weekendbags pluss flere fulle store plastposer. Riktignok litt vesker, undertøy, sokker og sko i disse nevnte enhetene, men likevel:

Det här går inte!!! Ö

Spørs om jeg må frem med blafrevippene mine igjen for å få flere hyller i klesskapet, he heeee. Og før dere tenker det, JA, JEG MÅ HA MED ALT. .

Og ellers da, hva har dere brukt helga til? 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg