I love eBay

Jeg er en liten gigantisk eBay-addict. Ikke bare finner jeg ting ingen jeg kjenner har, men jeg får det supersuperbillig! Og så er det så gøy å få ting i postkassa! Apropos post, postmennene (og -damene) i området er sikkert på fornavn med meg (i alle fall postkassen min) siden jeg får pakker heeele tiden. Knis.

Jeg var i starten veldig skeptisk til eBay – netthandel generelt, egentlig. Men så ble jeg med i forbrukerpanelet til Spotify og tjente dermed penger som kom på en PayPal-konto. And so it began… Gjennom de 12 månedene jeg har vært medlem på eBay (jeg fikk anniversary-mail, faktisk, haha!) har jeg bestilt ørepynt, skjermbeskyttelse til mobilen, smykker, kontroller til Nintendo Wii, sekk (som jeg fikk i dag), nagler og flere hobbyartikler for å lage smykker og fikse på klær, flere smykker, ja – MASSE (jeg har forresten litt vanskelig for å tro at det bare er ETT år!?). Jeg søker på “price + shipping: lowest first” og eBayer ivei, og jeg har faktisk ikke hatt én nevneverdig dårlig erfaring ennå. Tror det er kun en ting jeg aldri har mottatt, og da kontaktet jeg selger og fikk pengene tilbake. 

Åh, jeg elsker deg, eBay – hva skulle jeg gjort uten deg? Det er jo såå mye artigere å sitte ved PC-en og shoppe smykker for bare én dollar stykket og få varene direkte i postkassen enn å vandre rundt i trange butikker med (ofte) sure ansatte! Nå kjøper jeg ikke klær på eBay da, da jeg er litt skeptisk på mål og diverse. Forresten er det frakt på klær, og det er ikke noe gøy. Free shipping ♥

Da har dere fått et lite innblikk i min eBay-obsession, og her er noen av de fine tingene jeg har kjøpt der:

Og dette er et fåtall! Ikke bra, vettu. Bra for dere da, har noe å fylle bloggen med! Nå er det intet mindre enn TOLV små pakker på vei til postkassa mi! Ö
Handler du på eBay? 🙂 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg