When I move out

Jeg gleder meg. Skikkelig-skikkelig mye. Til å innrede. Til å ha venner på besøk. Til å tenne lys og spise middag med kjæresten min, bare oss to ved det fine barbordet vårt som var så billig. Til å sette oss ned i den fine sofaen og se på TV uten å tenke “jeg må hjem i morgen for å hente nye klær” eller noe sånt. Til at vi får vårt eget sted der jeg slipper å låse dodøra (jeg er ikke vant til det hjemmefra, for der var det forbudt å låse dører da vi var små og slik fortsatte det, så i kollektivleiligheten til mannedyret føles det rart å vri om låsen) (merkelig ting å glede seg til, I know), der jeg kan gå rundt i undertøyet, eller helt naken, for den del.

Til å dra på IKEA og kjøpe masse ting. Til å endelig føle meg litt voksen med husleie, strømregninger og stipend. Til å endelig bo sammen med mannedyret mitt.

Du och jag ♥

Postcard from Heaven, aka Arco della Pace i Milano 🙂

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg