Fin stil #2

Etter egen forespørsel på forrige utgave fikk jeg tips om Olivia Palermo, som jo er et stilikon. Det er med blandede følelser jeg poster dette, for personlig er jeg ikke storfan. JADA, jenta kan å kle seg, men altså… Det er litt kjedelig. Dette er såklart en smakssak, så dere som  liker henne – for all del. I just don’t. Når det kommer til dagens stilikoner (jeg er litt stuck in the past og er mer fan av Marilyn Monroe og Audrey Hepburn og så videre) synes jeg for eksempel Lauren Conrad er mer spennende enn Palermo, men jeg skjønner jo at Olivia er poppis. Jeg ser jo at hun ser bra ut. Igjen, smakssak.

MEN nå har det seg sånn at jeg fant et bilde der hun ser bra ut da – det vil si ikke kjedelig.

Enkelt, men altså ikke kjedelig. Fresht mønster på skjørtet og den artige litt snåle veska – dette liker Little Miss Sunshine! Selv tror jeg at valget hadde falt på en annen (mer kledelig) topp, men sånn er det altså ikke. Fint skjørt, fine sko, stygg topp. Heia Olivia!

(Neste Fin stil skal bli litt mer positivt, tenkte bare jeg måtte ta henne med siden dere fine foreslo det da jeg spurte – takk! :-))

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg