DIY: Friendship bracelets

Jepp, da har jeg faktisk fått til et par stykker. Prøvde meg såklart på en supervanskelig en først, som det gikk rett vest med – twice. KREMT. Så hello, candystripes x 4:

Tre til meg (det nederste er dobbelt) eller noen andre jenter, og et til mannedyret – det blå og grønne altså.

Brukte disse tutorial-videoene:

^ For å lære de forskjellige knutene.

^ For candystripe, spesielt. (på det jeg laget til mannedyret brukte jeg 6 tråder i stedet for 4, derfor ble det bredere.

Sjekk ut YouTube-kontoen til denne dama hvis du er like nybegynner som meg eller har lyst på nye mønstre, hun har noe for enhver smak! Også må jeg si at det tar en del tid og tråd. Til et candystripearmbånd anbefaler hun 40 inches, som tilsvarer ca. 1 meter tråd (lengden varierer også på mønsteret, men hun nevner lengde i starten på hver tutorial, så no worries).

Det er så klart gøy å lage selv, men det frister litt å kjøpe 12 stk. for 50-60 kr på eBay istedet – selv om det kan ta en måned før det kommer i postkassa tror jeg det lønner seg for min del, i alle fall hvis jeg skal prøve meg på de mer komplekse mønstrene. Men må si at jeg ble ganske fornøyd med mandagskveldens produkter, hihi:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg