JC Lita Spike

Midt oppe i all flyttingen og den korte sommerperioden og jobbingen og alt glemte jeg rent bort å vise dere mine hittil dyreste skopar ever. Nemlig mine fine Jeffrey Campbell Lita Spike!

Photobucket

Yes, det måtte skje til slutt... Har lengelengelenge hatt lyst på et JC-par, men har syntes det var litt dyrt og – for å være helt ærlig – mainstream. Jeg synes ikke det er sååå gøy å ha noe alle andre har, og i alle fall ikke når det virker som om et JC-par er et must om man er rosablogger. Noe jeg (dessverre?) må innse at jeg er.

Så jeg hadde i utgangspunktet bestemt meg for at jeg ikke skulle ha Jeffrey Campbell-sko. Ikke ikke ikke. Så ble jeg med min kjære Mille på shopping i juni en gang, og vi stakk innom Bello i Søndre gate (Trondheim) fordi hun skulle sjekke ut nettopp disse skoene – noe jeg ikke var klar over før hun fant dem frem da hun ikke nevnte merke. Først fant vi ut at de faktisk var noen hundrelapper billigere enn på bl.a. Nelly.com. Så fant Mille ut at de passet foten hennes perfekt. Og så kom det skjebnesvangre: Bello hadde skoene inne i størrelse 38.

“Æ ska bare kjenn koss dem e å gå i” prøvde jeg meg med (trøndersk er fremdeles uhyre sjarmerende, sant?), og så kom de på og så så jeg superkul ut og så sa Mille at jeg ikke fikk gå uten å kjøpe de skoene også dro jeg kortet og så ble de med hjem. Jeg har tidligere kjøpt dyre ting og endt opp med å returnere dem fordi jeg får så dårlig samvittighet, men nå har det gått over en en måned og jeg har ikke kjent et snev. Mine nye babyer har kommet for å bli! ♥

PHOTOSHOOT:

Og nevnte jeg at de er fantastiske å gå i?

7 kommentarer

Siste innlegg