Fin stil #1

Hei, jeg liker kjendiser og hvordan de (les: noen) kler og sminker seg, så nå blir det kanskje en innleggs-“serie” som heter Fin stil. Vel, jeg starter i alle fall, så får vi se hvor langlivet dette innfallet blir. 🙂

Førstemann ut er Miley Cyrus, faktisk – kanskje ikke den jeg ser mest opp til når det gjelder stil og slikt, men la gå. Synes i alle fall hun ser stunning ut på dette bildet:

Den klassiske øyensminken kombinert med rød leppestift, glamorøst hår komplettert med diamant-ørepynten (tipper hun har råd til ekte vare i stedet for H&M-juggel) som igjen står veldig i stil med den fantastisk fine kjolen. ÅH. Denne hårfargen var forresten mye finere til henne enn da hun hadde farget rødt hår. Det var ikke så pent…

Og så er hun nå forlovet med han fyren på bildet, Liam Hemsworth, som hun spilte mot i The Last Song. Fine paret! (Nå føler jeg meg som jeg er 14 år, men so be it – jeg liker kjærlighet, jeg)

Tips til stilikoner jeg kan ta i neste “utgave”? 🙂

6 kommentarer

Siste innlegg