Farvel, mai 2012

Hei hei hallå, juni er her – HURRA!

Mai har brakt meg og mannedyret leilighet i midterste midten av Trondheim, finvær i over en uke (men i går SNØDDE det, bare for å nevne kontraster…), frisbeekasting og grilling med fine folk, masse masse eksamenslesing og 3 av 4 eksamener (den 4. hadde jeg i går og nå har jeg sommerferieee!). Og litt jobbing og litt shopping, he he.

Leilighet ja, tenk det! 1. juli (eller noen dager før) overtar vi en leilighet i Dronningens gate i Trondheim, som er så og si i hjertet av byen. DET BLIR SÅ BRA! Hvis du er keen på litt mer om leiligheten, så kommer det eget innlegg litt senere tror jeg – dog ikke med bilder, da det blir litt feil å legge ut bilder med andre folk sine møbler som ikke blir stående der når vi flytter inn. Det spøker litt for en del interiøropplegg den kommende måneden, har til og med laget egen kategori, he he…

Tumblr_m4wnnxgadp1r8dy8go1_500_large
“Move” på Weheartit resulterte i dette. Har ingenting med flytting å gjøre, men whatever. (whi)

Eksamen er altså ferdig, fire stk. som jeg er fornøyd med i varierende grad. Kommer ikke til å stryke i noen fag (hvis jeg ikke har misforstått TOTALT), men er et par stykker jeg føler kunne godt enda litt bedre. Men-men, vi får se om noen uker når resultatene tikker inn! 😉 Ellers kan jeg si at det er veldig godt å være ferdig.


Dette er meg om noen uker. Håper jeg… (whi)

Og ellers har jeg egentlig ikke hatt noe liv i mai på grunn av eksamen. Hurra. 
Mål for juni:
1. Få lange negler igjen, eksamen har gjort sitt inntog, for å si det sånn.
2. Finne barbord og -stoler som vi kan ha i leiligheten.
3. IKKE BRUKE SÅ MYE PENGER PÅ TING JEG IKKE TRENGER.
4. Være sosiaaal.
5. Finne på masse gøy.
6. Være snill med ryggen min, den har det ikke så godt etter at jeg har sittet uker i strekk foran PC/med bok i fanget.
7. Finne billig støvsuger pluss småapparater som vannkoker, strykejern, vaffeljern, +++.
8. Gjøre akkurat det jeg vil fordi jeg vil det. #bortskjemt #brat

Neidaså. Hatt en fin mai? 🙂 

6 kommentarer

Siste innlegg