“To love and be loved is to feel the sun from both sides.”

Dagen i dag har vært veldig fin. Kiropraktortimen gikk bra, kjeven min har kommet seg og jeg har igjen bare én oppfølgingstime som blir om to uker. Jeg har vært hjemme og solt meg på verandaen med mamma, og vi har sett i kataloger og funnet ut hva vi skal bestille oss. Nå er jeg hjemme hos mannedyret etter å ha tilbrakt ettermiddagen oppe ved Kristiansten festning med grilling, soling og frisbeekasting. Livet, dere! ♥

547854_411425698891109_130990370267978_1286768_1100381351_n_large
(whi)

I tillegg traff jeg min kjære Emil som jeg ikke har sett på lengelengelenge, og det var veldigveldigveldig koselig. FANTASTISK FIN DAG! 
Hva har dere brukt denne solfylte (den var i alle fall det her i Trondheim) tirsdagen til? 🙂 

5 kommentarer
    1. Hørtes ut som en herlig dag. Gi meg livet ditt, plis.
      Det har faktisk, mot ALL forventning vært sol her i dag. Men jeg vettu, jeg har jobbet i 7 timer, etterfulgt av litt rask mat før jeg så dro på trening. Så nå sitter jeg her, temmelig utslitt. Slikket litt sol mens jeg venta på bussen da, får holde.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg