1/3

DA er jeg ferdig med den første av til sammen tre eksamener dette semesteret! Faget var prosa og jeg trooor det gikk ganske bra, selv om jeg ikke syntes oppgavene var så veldig interessante så fikk jeg til å skrive 7 sider. Nå er jeg på Gløshaugen og plager mannedyret som leser til morgendagens eksamenfrem til vi skal ut og kaste frisbee – det nye prokrastinasjonsmiddelet her på “Gløs”!

Sånn så jeg ut da jeg forlot eksamenslokalet – bare at jeg gikk på beina på bakken og sola skinte.
Har du hatt eller skal du ha eksamen snart? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg