Lørdagskos

I skrivende stund har jeg matpause på jobb, mens jeg ser ut på en åker som det regner ned på. Hurra… Men men, jeg har i alle fall en jobb slik at jeg slipper og sitte og surmule over været! Og så får jeg penger. Til husleie…

Apropos husleie: I dag skal jeg fortelle mamma at vi har funnet oss leilighet. Og hvis dere lurer på hvorfor jeg ikke har sagt det tidligere er det fordi mamma ikke vil at jeg skal flytte fordi a) jeg er “litjdråka” (lillejenta som det altså betyr), b) jeg kan ikke ta vare på meg selv mht. astma og allergi og sånn (tror hun…) og c) både jeg og søsteren min flytter bort, det vil si at reiret blir helt tomt. Men nå som det er under 2 måneder til vi overtar nøklene må jeg nesten fortelle det. I kveld, i kveld!

Frem til da skal jeg sette inn og ta ut av oppvaskmaskinen, vaske litt gulv, fylle opp kjøleskapet med pålegg og så kan jeg ta turen hjem. Håper dere har en finfin lørdag! 🙂


(tumblr)

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg