Here comes the sun, du-du-dudu

 

Ok, sola har skint på oss i Barteby i tre dager nå, så den kommer vel ikke først nå – MEN den er nå her, i alle fall! Klokka er straks halv ti og det er ti plussgrader i skyggen, så dette blir en fin dag. Og det var var værmeldingen for i dag 😉

Jeg er happy i dag, fordi på tirsdag ble jeg heeelt ferdig med eksamensoppgaven min i kognitiv psykologi (et fag jeg har utsatt i et og et halvt ÅR…) og i dag skal jeg levere den. I tillegg skal jeg GRILLE-GRILLE-GRILLE-GRILLE!

Jeg elsker denne reklameeeen.

Men før alt dette skal jeg innom knekkemannen, eller kiropraktoren om dere vil. Håper jeg ikke må tilbake så veeeldig mange ganger for det er ikke akkurat billig (og jeg skal jo begynne å betale husleie i juli!). Håper dere får en flott dag, nuss og klem 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg