Når man ikke klarer å velge farge…

Klassisk eksempel på at noen ganger er det veldig vanskelig å velge mellom farger… Heldigvis var det 50 % avslag på hele Bik Bok på mandag (?), så jeg fikk jo to for prisen av én!
Munny bracelets, Bik Bok, à 129 kr.

I dag glemte jeg rent bort morgeninnlegget mitt, så det blir et nå i stedet. Jeg har nemlig lagt siste hånd på eksamensoppgaven min i kognitiv psykologi, og kan nå med hånden på hjertet si at jeg er heeelt ferdig. Jeg har også lest noen sider i pensum i litteratur-faget mitt i tillegg til å ha vært hos kiropraktor for kjeven min. De siste dagene har den nemlig ikke latt meg spise uten å ha vondt, men den snille, trivelige kiropraktoren som fikk tårene til å renne bare én gang skal fikse det. Han har allerede fikset det litt, tror jeg – men så har jeg ikke spist ennå heller, da…

Sola skinner i Barteby i dag, så nå skal jeg ut og hive frisbee på folk. Neida. Joda. Håper dere har det fint! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg