Min nye gamle bluse

Nå har jeg endelig tid til å vise frem skatten jeg fant på loppemarked sist lørdag. Jeg har stor tro på denne og forelsket meg ved første blikk, selv om mamma og begge søstrene mine lurte på hva i all verden som foregikk i hodet mitt. Jeg bare “vent og se”.

Utgangspunkt:

SE PÅ DEN KRAGEN DA, DEREEE! Den er så fin! Ja, det er sikkert en eller annens bestemor eller grandtante som har gitt fra seg sitt, men det gir jeg faktisk BLANKE i, for den her, den er fin, samme hvem som har hatt den før. Ermene er litt bunadsaktige, men altså, jeg bretter jo opp ermene på alle klesplaggene mine uansett. Og så har den skuldeputer!!!

Ferdigstylet resultat:

Den er akkurat som jeg så for meg da jeg stod og kløp i det tynne stoffet nede på loppemarkedet. Den er helt fantastisk fin! Jeg mener. ÅÅÅÅÅÅÅH. Nei. Søsteren min syntes fremdeles ikke den var så fin, men det synes jeg og det er jeg som skal bruke den. Catwalk:

Photobucket

Jeg fakkings elsker den! Satt sammen med en plain highwaistbukse/shorts er den jo helt utrolig. Takk, gamle dame som har sett deg lei på denne, jeg lover å bruke den masse!

Og ja, denne var med i posen jeg fikk for til sammen 30 kr. LOVE ♥

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg