Anna Dello Russo + H&M = sant

Jepp, som sikkert mange (alle?) har fått med seg – det er bestemt: Anna Dello Russo, moteikon og kreativ rådgiver for Vogue Japan, har designet en tilbehørskolleksjon for H&M!


(kjendis.no)

Kolleksjonen består altså av smykker, sko og øvrige accessories som, i følge de nylig publiserte bildene, alle er overdådige i gull og blant annet en nydelig lys turkisfarge – som jeg har falt helt for allerede! Uheldigvis for meg (og sikkert en god del flere) kommer ikke produktene i butikk før 4. oktober… Tenk hvor fint dette hadde vært i sommer da:


(minmote.no)

Nå kan det vel nevnes at dette ser ut som noe H&M kunne designet helt på egen hånd, men jeg bryr meg ikke så stort om det står Anne Dello Russo eller H&M på varene, jeg synes det var skikkelig fint! Jaja, vi får vel bare smøre oss med tålmodighet… Tycks? 🙂

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg