Leilighetsjakten 2012

Jepp, it’s on! Mannedyret og jeg er offisielt på leting etter bosted, og i kveld var vi på vår første visning. OG DEN VAR KJEMPEFIN: Sentral beliggenhet, godt med plass, fin og lys og den hadde til og med balkong! Dessverre skulle den leies ut fra mai, og siden mannedyrets nåværende leiekontrakt ikke går ut før 1. juli, ble det litt mye å betale leie for 2 måneder på den leiligheten i tillegg til leie på den han har fra før. Og så var det litt i dyreste laget. Men den var fin og jeg så for meg hvordan det skulle se ut og soling på balkongen og ja. Alt. Men men, satser på at vi finner en enda bedre og billigere!


Sånn som dette, kanskje? (whi)

Noen som har fulgt med siden mannedyret og jeg ble et “vi” synes kanskje det er litt tidlig å flytte sammen, meeeen disse samme folkene vet kanskje at mannedyret har vært i livet mitt siden 2007 i tillegg til å ha vært en stor del av livet mitt siden 2008/09, så det er ikke akkurat sånn at vi fremdeles holder på å bli kjent med hverandre. Dermed synes jeg ikke det er en stor risiko ved det å flytte sammen, sånn som det er nå er vi jo sammen store deler av uka likevel, så det å bo samme sted ville bare være tidsbesparende.


(whi)

Så nå sitter jeg her, hjemme på kjøkkenet til mamma og pappa, og har mensensmerter som bare pokker. HER-LIG. Heldigvis går det over til i morgen, pleier bare å ha vondt den første dagen, men da har jeg vond óg, ja. I tillegg til underlivssmerter er jeg litt trist, for mannedyret drar til Amsterdam i morgen og kommer ikke hjem før på søndag. 

ÅÅÅÅH. 🙁

Ja, jeg er avhengig og ja, jeg liker å være det. På den lyse siden får jeg masse tid til å jobbe med kognitivoppgavene mine. Akkurat det jeg ønsket meg…

Har du flyttet ut enda? 🙂

2 kommentarer
    1. Såå koselig! 🙂 Håper dere finner noe fint og ikke altfor dyrt da 😀
      Leiter etter sted å bo selv, skal flytte på hybelleilighet til høsten!

    2. Naj, jeg bor fortsatt hjemme, men vil flytte ut nånånåååå! Må spare litt først (; Gleder meg som en unge til IKEA-turer og eget sted!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg