Make-up (21042012)

Det er lørdag, dere: Min favorittdag i uka! Tok en lang og god dusj med Lush-produktene mine, etterfulgt av – wait for it – barbering av leggene! Med hånda på hjertet kan jeg si at jeg ikke husker hvor lenge det er siden jeg utførte akkurat den handlingen, og resultatet… Vel, la oss si at mannedyret har begynt å kommentere det. På tide å pløye åkeren, for å si det sånn! (Skinner det gjennom at jeg faktisk bor midt på en åker? Nei?)

Og siden det er lørdag og sola skinner inne i hodet mitt (i alle fall ikke utenfor) og jeg er glad og føler meg fin, bestemte jeg meg for å leke litt med sminke i dag – rettere sagt; leke med øyenskygge!

La et hvitt shimmerlag først, etterfulgt av en grønn strek på lokket over ytre halvdel av vippene (både oppe og nede, litt svakere nede), for så å blende litt over ytre halvdel av øyelokket. På med eyeliner og mascara og voílà!

Produkter:
Mineral primer fra ELF
Grønn øyenskygge som er eldgammel fra H&M
Hvit shimmerøyenskygge fra Qiaoyan (vant i en konkurranse, vet ikke hvilken butikk man kan finne den i)
Makeup-kost fra eBay
Kakeeyeliner fra ELF
Build-up maskara fra Isadora

Og jeg vet forresten ikke hva som skjedde med øyet mitt (dere ser kanskje at det er rødt?), kanskje jeg fikk sånn der shimmer innpå, for det flyr rundt i hele rommet når jeg holder på. Sikkert flott å få ned i lungene også, hehe. OG SE PÅ ALLE FREGNENE MINE. Solarium er best ♥ (jeg tar solarium for å få bukt med eksemen min, men altså – det er helt greit å bli brun og få fregner samtidig!) 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg