Hell is empty and all the devils are here

Folk som klager KONSTANT. Hvite jeans. Folk som deler ord mer enn de burde når de er norsktalende/-skrivende. Gutter i røde jeans. Folk som ike bruker dobel konsonant der de burde. Når The Sims klikker og jeg har gjort kjempemye uten å lagre… Superbloggerne som har kjempemange lesere og så KAN DE IKKE Å SKRIVE KORREKT. Dårlig grammatikk generelt. Folk som sniker. Fraktkostnader som gjør det umulig (i alle fall svindyrt) å bestille i utgangspunktet billige ting. Menn på 30+ som ikke reiser seg og gir sitteplassen sin på bussen til gamle mennesker. Filmer som varer i tretten timer med dårlig slutt. NAV-mennesker som bruker 100 000 år på ting vi vanlige mennesker kunne gjort unna på en uke. SNYLTEVEPSER. Folk som kaster søppel ut bilvinduet.

Folk som stiller seg til i en gruppe på 5+ stk. midt i Gata på Dragvoll, ved enden av trappa opp til biblioteket, for å snakke. “Hei, jeg skal stå her og blokkere veien for alle som skal forbi, hehe, koz&klemz”. Ja, de er ofte blonde med en del foundation. Bare for å bekrefte stereotypen jeg har inne i hodet mitt.

Men så skinner sola og jeg hører Many Of Horror og skal til å spise ristet brød med tunfisk, og så er ikke verden så verst likevel. Smil for søndag, dere 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg