Et litt forsinket god morgen-innlegg

I dag ville ikke trådløsnettet mitt funke, og jeg gadd ikke koble til 3g, så dette innlegget kommer 2,5 time for sent, egentlig! Bedre sent enn aldri?

Sitter i alle fall nå her på Gløshaugen og titter litt på stoff til rapportene jeg skal skrive i kognitiv psykologi. Disse rapportene skal leveres 23. mai og blir min eksamensvurdering, så det er litt viktig at det blir bra! Har satt av resten av denne uka pluss hele neste uke til å jobbe, og jeg begynner å ha litt trua! 🙂

Etter å ha jobbet litt (side om side med mannedyret), skal vi ta turen ned til sentrum og se om vi finner en fin vårjakke til kjæresten min. Den han bruker nå går under navnet "det grønne utysket" og matches best med fjellsko og tursekk, så dere kan jo tenke dere hvor glad jeg er i den! 😉

Håper dere får en flott dag! 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg