Farvel, mars 2012

Noen (åtte…) dager for sent, men sånn går det når man har vært ute i ødemarka med hverken mobil eller nettilgang!

Mars har for meg vært en bra bloggemåned, med masse outfits (i alle fall i starten), fine fine new in-innlegg og tilbakemeldinger for en gangs skyld – me like! I påska har statistikken falt til nye bunner (?), men vi får satse på at det kommer seg, ser jo egentlig forandring bare de to siste dagene. Egentlig husker jeg ikke så mye fra måneden som har gått. Det har vært lite forelesninger (det vil si, jeg har gått på svært få av dem), masse film og TV-serier med mannedyret, masse Sims-spilling og en del rot i hodet (som jeg forøvrig ikke ønsker å gå mer innpå med det første). Har også vært litt kreativ og fått til noen DIYs som jeg ble ganske så fornøyd med – og flere skal det bli!
Skolemessig har det gått bra – fikk jo godkjent på den der stygge oppgaven i linguistics som jeg var bombesikker på at jeg måtte gjøre en gang til, evt. ikke få ta eksamen, men den gikk gjennom sensuren, gitt! Ellers har jeg funnet ut hva jeg skal gjøre til høsten, så det er jo greit. Sosialt kunne det vel vært bedre, men jeg er så lite gira på å gjøre annet enn å stirre på en skjerm når det regner/snør ute KONSTANT. April skal bli bedre, selv om jeg må må må begynne å lese til eksamen snart.

Det er knappe måneden til!!! Herregud. Nå fikk jeg litt panikk.

Panikk til side, her er noen bilder:

Fotoredigeringseksperten slår til igjen, min kule blå bukse, de to jeg har hengt mest med denne måneden (han ene spesielt), det aller første flaskesmykket som ble gave til Tinafina, den nylig opp-rocka denimjakken min og mine fake spiraler fra Gina Tricot.

Mål for april:
Ta flere bilder.
Gjøre skolearbeid.
IKKE SHOPPE SÅ INNMARI MYE, HERREGUD, SKJERP DEG, JULIE!
Trene 3 timer i uka (med Wii!).
Ha Lush-kveld (Trondheimslesere, hvis dere fins, rop ut og bli invitert!).
Være sosiaaaal (med andre enn mannedyret).

1 kommentar
    1. Høres ut som en stappa men fin måned 🙂 Jeg blir egenetlig ganske skremt av hvor fort dette går, gruer meg til eksamenstiden, ugh! :/ Men, hey! Snart sommerfeire! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg