New in: Øreenhjørninger

Da jeg fant disse på Gina Tricot, MÅTTE jeg ha dem – jeg mener, se på dem! Hester med vinger OG horn!? Skjebnebestemt.

Torsdag og snart helg! I dag skal jeg faktisk på forelesning (tenk det!), og så skal jeg treffe en kompis nede i byen etterpå. Fin dag 🙂 Sola skinner ikke i dag, og det kom jo egentlig ikke som en overraskelse, siden den gjorde det i går og alle må jo skjønne det at to dager med sol, det er én dag for mye… Apropos i går: I aprilforsettene mine skrev jeg jo at jeg skulle begynne med tre timer trening i uka. Jeg liker ikke treningsstudio og har one hell of a kuldeastma, så jeg tenkte å prøve å trene med Wii-en min. Vel… La oss si at boksing ikke er min cup of tea – jeg klarer ikke å løfte armene ordentlig i dag! Nå må jeg legge til at jeg holdt på en stund, men likevel – FLAUT! Etterpå så danset jeg med Raving Rabbids, så det ble faktisk litt trening av det. I tillegg til Wii-treningen min går jeg til og fra bussen, som blir 2 km tur/retur (ca.) og selv om det ikke er sååå langt, så blir det jo litt til sammen i løpet av en uke. Bedre enn ingenting, i alle fall! 🙂

Hva skal du i dag? Hvordan trener du? 🙂

4 kommentarer
    1. Awesome enhjørninger! Høres ut som en fin dag 🙂
      I dag skal jeg til dyrlegen med vofsen, og jobbe litt.
      Jeg jogger, trener styrke og yoga! 😀 Det burde jeg jo egentlig også gjøre i dag.

    2. Har akkurat vært på trening selv 😀 Jeg trener litt forskjellig. For det meste styrke. Akkurat nå går det litt i armer og rygg 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg