Inspo: Cheyenne meets Chanel

Jeg. Elsker. Dette.
(via en knall blogg som heter så mye som Cheyenne meets Chanel)

Jeg elsker også å ha kommet frem til sivilisasjonen fra et bortgjemt sted ute ved kysten der det var snøstørm og solskinn om hverandre – det skiftet ca. hvert femte minutt! Kan ikke si påskeværet har vært så altfor fantastisk, men håper på en fin periode fremover 🙂 I kveld blir det kosekveld med kjæresten og jeg skal meske meg med pommes frites – I have them munchies! Eller… Jeg burde vel levd på vann og brødsmuler en periode med tanke på all maten (og kakene!!!) jeg har hatt i meg de siste dagene, meeen så liker jeg å spise så det blir det jo ikke noe av uansett. Håper dere har en flott påskeaften, hattifnatter (for meg er det en koselig ting), nuss nuss 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg