DIY: Flere flaskesmykker!

Fikk flasker i en større størrelse i posten (all the way from Hong Kong, baby!), så måtte jo lage noen smykker med én gang! Her er resultatet, to stykker med noe forskjellig stil som ble gitt til søstrene mine 🙂

Nå er jeg akkurat kommet tilbake fra en aldri så liten shoppingtur i Trondheim sentrum, og jeg fikk med meg litt av hvert hjem, skal jeg si dere! Dessverre har jeg ikke speilrefleksen for hånden, så det får dere se senere. BY THE WAY:

SOLA SKINNER!

Jeg er så glad. Med solbriller på gikk jeg og gliste som en annen tosk nede i byen, men det fikk bare være, for min kjære elsker, Sola, kom jo og kysset meg igjen 🙂 Er det fint vær hos deg?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg