Vakse gut

Kjartan, en av folka i kompisen min sin gruppe Conurbia, har jobba litt på egen hånd og endte opp med dette. Not bad! Sjekk ut anmeldelsen på musikkpressen.no og bare lytt. Fin fin fin.

Morgenen/formiddagen skal jeg tilbringe på jobb, og det gleder jeg meg jo helt forferdelig til… Eneste som driver meg er at etter jobb i dag, da er det

påskeferie.

Ingen semesteroppgaver, ikke stå opp kvart på sju når man sover hos kjæresten, ikke ha dårlig samvittighet om man gjør det man vil i stedet for det man må (sliter en del med sistnevnte, hehe). DET BLIR SÅ GODT!

Ha en flott fredag! 🙂

1 kommentar
    1. Påskeferien skal bli herlig! 🙂
      sv: Tusen takk, kanskje det hadde vært en ide 🙂 Epla er jo egentlig en ganske grei butikk og starte 🙂 Ha en fin dag 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg