Ukas hunk #12

James Dean

I love you, J.D.!

Tumblr_ljq1n2qfcy1qdp80co1_500_large
(whi)

Mimrer om svunne tider her jeg sitter og faktisk venter på å dra til jobb, starter ikke før kl. 10… I dag har JEG ansvar for hele Karivollen overnatting og jeg skal til og med ha noen under meg! Stiger i gradeneee. Skal være superrask og bli fort ferdig*, for kl. 15 igjen skal jeg ta bussen inn til Trondheim og kjæresten min for å være der litt før vi videre skal dra på bursdagsvors og bursdagsfest (to separate events med ulike folk) i kveld. PUH, her er det bare å henge i!

* jeg har ikke faste arbeidstider, jeg kommer og går som jeg vil.

Ha en fin lørdag! 🙂

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg